Pagina's

donderdag 31 maart 2011

Paradontoloog met een staartje

31 maart 2011.

Gisteren ontving ik een rekening van paradontoloog Kuit in Arnhem, waarvan ik eerder uitgebreid verslag heb gedaan. Zie link 'U heeft een prachtgebit'

Ik heb gemeend toch mijn versie van de zaak in een briefje aan hem toe te lichten.

Het merkwaardige feit doet zich voor dat de rekening volgens deze tandarts verrichtingen betreft van augustus 2010. Helaas vergist de man zich een jaar. Het betrof 6 augustus 2009. Dit doet natuurlijk meteen al vragen rijzen over 's mans kreatieve administratieve kwaliteiten. Opgeteld bij het volkomen frauduleuze betalingsvoorstel, dat je in mijn eerdere stukje kunt lezen en vermenigvuldigd met zijn adviezen, die mij de heer zij geprezen - bijkomend pluspuntje van een hartoperatie - bespaard zijn gebleven, maken dat ik er nu toch heel erg naar ga neigen om dit geval eens nader te laten beoordelen door externe deskundigen. Wie heeft er een tip?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten